Pelvitec BV
Rivium Westlaan 52
2909 LD Capelle aan den IJssel

T: +31 (0)10 303 22 90
F: +31 (0)10 303 22 91

E-mail: info@pelvitec.com

Leveringsvoorwaarden

 

Prijzen

Bij de vermelde prijs wordt vermeld of de aangegeven prijs inclusief of exclusief BTW is. De prijzen zijn echter wel exclusief order- en verzendkosten.

 

Verzending

Kosten

Voor het verzendklaar maken en het bezorgen betaalt u het bedrag dat vÚÚr het afsluiten van de bestelling wordt aangegeven. Verzending gaat via Post NL (Priority of Pakket Plus, afhankelijk van het gewicht).

 

Levertijd

De levertijd van uw bestelling is 3 tot 8 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Er wordt niet in deelleveringen verzonden, een bestelling wordt in zijn geheel geleverd.
De artikelen worden op vakkundige manier ingepakt. PelviTec BV draagt geen risico van beschadiging en verlies van artikelen tijdens het transport. Levering geschiedt CPT volgens de Incoterms 2000.
 

Wanneer u artikelen heeft ontvangen die u niet heeft besteld, dan dient u ons hiervan z.s.m. op de hoogte te stellen. Dit kan via het contactformulier.

 

Betaling

Betaling geschiedt vooraf via een bankoverschrijving op onze bankrekening. U heeft 10 dagen om uw betaling te voldoen, daarna annuleren wij de order!
De betalingsinstructies worden, na het plaatsen van een bestelling, per email naar u toegestuurd.

 

Let alstublieft op dat u de juiste gegevens invult voor een goede verwerking van uw bestelling! Zonder betalingskenmerk (is het bestelnummer) zijn wij niet in staat om de betaling aan uw bestelling te koppelen (uw betaling wordt geretourneerd).

Rekeningnummer van onze bank in Nederland: 58.18.53.687 
Rekeningnummer van onze bank in BelgiŽ: 001458996602


Pelvitec BV
Rivium Westlaan 52

2909 LD Capelle a/d IJssel, Nederland

 

Hoe annuleer ik een bestelling?

Als u uw betaling nog niet hebt verzonden, kunt u uw bestelling annuleren door contact met ons op te nemen via het contactformulier. Vermeld hierbij duidelijk het bestelnummer.
Bestellingen waarvoor binnen 10 dagen geen betaling is ontvangen, worden automatisch geannuleerd.
 

Als u uw bestelling wilt annuleren en uw betaling al hebt verstuurd, moet PelviTec uw betaling eerst hebben ontvangen voordat de bestelling kan worden geannuleerd. Voor de terugbetaling hebben we uw bankgegevens nodig. Indien uw bestelling orderstatus "verzonden" heeft, dan zijn de order- en verzendkosten voor uw rekening. De terugbetaling geschiedt zodra wij het pakket retour ontvangen hebben.

 

Privacy

Door het plaatsen van een bestelling worden uw persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand. Alle gegevens die u ons doorgeeft worden uitsluitend gebruikt voor interne en automatische verwerking in het kader van een verantwoord klantenbeheer en bedrijfsvoering voor de verkoop, zoals het verwerken van bestellingen en klantenbeheer. Wij verstrekken geen gegevens die uw persoonlijke levenssfeer aantasten aan derden. U ontvangt geen ongevraagde mail (spam) van ons, met uitzondering van belangrijke mededelingen.

 

Klachten en opmerkingen

Verkeerde items of incomplete levering
Waneer uw bestelling incompleet is geleverd of wanneer u een verkeerde inhoud treft, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Bij voorkeur via ons contactformulier. Vermeld hierbij duidelijk het factuurnummer en uw klantnummer.

 

Overige klachten en/of opmerkingen

Wij leren graag van onze klanten. Goede ideeŽn, opmerkingen en ook klachten horen wij graag van u. Bent u niet geheel tevreden of denk u dat wij onze service kunnen verbeteren, laat het ons weten via ons contactmenu of stuur een email naar info@pelvitec.com.

 

Orderstatus

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons per email een orderbevestiging met betaalinstructies. Ontvangt u geen email bericht, dan is uw bestelling niet door ons ontvangen.

Bij ontvangst van uw bestelling is de status 'in behandeling'. Bij iedere statusverandering ontvangt u van ons een email.

Hieronder vindt u een verklaring van de diverse statussen die wij hanteren:

  • In behandeling: Uw bestelling is geplaatst en door ons ontvangen
  • Betaald&verzonden: De betaling voor uw bestelling is ontvangen, uw order wordt ingepakt en verstuurd en zal u spoedig bereiken. 
  • Geannuleerd: Uw bestelling is geannuleerd.  

Gegevens PelviTec BV

PelviTec BV
Rivium Westlaan 52
2909 LD Capelle aan den IJssel
Nederland
Tel.: +31 (0)10 - 303 22 90
Fax: +31 (0)10 - 303 22 91
email: info@pelvitec.com
 
Kamer van Koophandel: 09119872
BTW nummer: 8097.96.673.B01

 

Hoofdnavigatie